Dit hoort niet echt thuis in een rijstwafel…!
Mylène Post en haar collega Ginny Ramkisoen dachten een lekker tussendoortje te snaaien door een rijstwafel te pakken, een tussendoortje dat ze meestal door de Albert Heijn op kantoor laten bezorgen.
,,We gaan altijd voor de verpakking dikke rijstwafels, die vinden we het lekkerst”, zegt Ramkisoen. ,,Dus we maakten de verpakking open en legden zonder erbij na te denken de kaas op de eerste rijstwafel.” Toen Mylène een eerste hap nam, kwam ze iets tegen dat je niet bepaald zou verwachten in de luchtige versnapering.. “Tijdens het eten had ik hem ondersteboven vast, daardoor zag ik dat er vreemde blauwe stukjes in de wafel zaten. Ik heb hem toen uit elkaar gehaald en zag dat het om stukjes plastic ging. Ginny sprak de supermarktketen aan via Twitter en meldde even later dat haar klacht gelukkig naar tevredenheid was opgelost. Een woordvoerder van Albert Heijn laat aan het AD weten dat dit de eerste klacht is die ze hierover ontvangen. ,,Wij vragen in dit soort gevallen aan de klant of ze het product willen opsturen. Het gaat om een product van een Albert Heijn huismerk, dus wij zijn de hoofdverantwoordelijke. Het is nog te vroeg om te zeggen om hoeveel verpakkingen het gaat. Wel is duidelijk dat dit niet thuishoort in een gezond product als deze.”
Hey @albertheijn, als ik jullie was zou ik ff de rijstewafels uit de winkel halen ?? pic.twitter.com/CvRmoE2LZT
— Ginny (@Ginnny) 2 januari 2017
De @albertheijn heeft de klacht hartstikke goed opgelost. Sowieso mn lievelingswinkel, dat zei ik laatst al op Twitter. Dus only love!?
— Ginny (@Ginnny) 2 januari 2017