Dit taxibedrijf kreeg een klacht van een bijzonder ontevreden klant!
De meeste bedrijven hebben inmiddels wel door dat de klant koning is, zeker op sociale media. Bijna elk bedrijf heeft wel een Facebook- of Twitteraccount voor contact met hun (potentiële) klanten.
Het is dan ook erg belangrijk om je online klanten vriendelijk te benaderen en eventuele klachten op gepaste wijze op te lossen. Immers, iedereen kan meelezen wat jij als bedrijf op Facebook zet. Sommige bedrijven hebben de boodschap echter nog niet helemaal ontvangen… Een klant van dit taxibedrijf zette een relaas op Facebook waarin hij zijn verhaal doet over de slechte behandeling die hij van het bedrijf kreeg. Hij reed met zijn moeder van Dusseldorf naar Wageningen en op de helft van de rit werd geëist dat hij 40 euro extra betaalde, anders zouden hij, zijn moeder en hun spullen achtergelaten worden op een parkeerplaats bij Venlo. Maak NOOIT gebruik van Taxi Sandra is zijn advies! Taxi Sandra dacht daar anders over… lees verder op pagina 2!
Pagina 1/2