Welke reclame moet volgens jou ‘winnen?’
Het kan bloedirritant zijn; je kijkt een spannende film op televisie en opeens duiken de opvallendste, bijzonderste en meest irritante reclame’s op. Het resultaat? Je kijkt geïrriteerd naar de beeldbuis en wacht ongeduldig tot de film weer begint. Het consumentenprogramma Radar voelt je pijn en nomineert daarom elk jaar een paar commercials die kans maken op de titel van de meest irritante reclame van het jaar.
Ieder jaar reikt het consumentenprogramma de award uit.
De genomineerden
Vorig jaar werd Jan Smit in de Pearle-reclame gekozen als de meest irritante BN’er in een commercial. De reclame waarin de Jeugd van Tegenwoordig de hoofdrol had werd bestempeld als de meest ergerniswekkende reclame van 2016. Dit jaar maken Yarden, Becam, Gamma, Robijn, Albert Heijn en Pricewice kans op de titel.
Yarden
Becam
Gamma
Robijn
Albert Heijn
Picewice
Winnaar
Op maandag 4 december maakt Radar bekend welke commercial wordt bekroond als de irritantste reclame van 2017. Wil je stemmen op de bovengenoemde genomineerden? Dat kun je hier doen. Wie moet volgens jou ‘winnen?’
Wil je dit artikel bewaren? Pin ‘m op Pinterest!
Bron: AD | Beeld: videostill