Waar dacht jij aan toen je dit luchtbed zag?
Tegenwoordig hoef je niet meer op die autoband-zwemband rond te dobberen wanneer je een verkoelende duik wilt nemen. Je hebt zwembanden nu in de vorm van pizzapunten, flamingo’s en ananassen. Toch is er ook nog altijd niets mis met een ouderwets luchtbed. Ontwerpers van dit luchtbed probeerden alsnog origineel uit de hoek te komen, maar met dit ontwerp sloeg de bedenker de plank toch flink mis.
Dit luchtbed bevat dezelfde kleuren die je tegenkomt wanneer je aan zee licht: de blauwe sierlijke strepen zouden maar zo de golven van de zee kunnen vertegenwoordigen. Maar vrijwel alle vrouwen zien dit patroontje maandelijks ook ergens anders in terug: maandverband. Daarmee lijkt dit luchtbed meer op opblaasbaar vrouwenverband. En tja … wie wil daar nu op ronddobberen?
Focusgroep
Jillian David ontdekte het ‘unieke’ drijfbed en poste het op Twitter. En het sociale medium ging natuurlijk helemaal los na het zien van dit patroontje dat ook nog eens dezelfde vorm heeft als maandverband. Conclusie van dit alles? De makers hadden het drijfbed even moeten laten keuren door een vrouwelijke focusgroep. Dan was dit bed volgens menig Twitteraar nooit op de markt verschenen.
Mocht je toch wel een zwak hebben voor dit luchtbed (smaken verschillen natuurlijk), dan kun je hem via Amazon voor 80 (!) dollar bemachtigen. Tja, het is maar waar je je geld aan uit wil geven.
Focus group. This could have been avoided with 1 focus group (of women). pic.twitter.com/C76lv5ji33
— Jillian David (@JillianDavid13) 3 juli 2017
Bron: Flair. Beeld: Twitter Jullian David