PostNL maakt een fout en DIT is hun reactie.. Schandalig! Is dit jou wel eens overkomen?

PostNL

De vrouw wilde namelijk een pakketje laten versturen door PostNL. Niet een hele moeilijke opgave, zou je zeggen. Helaas is het blijkbaar niet zo makkelijk als het lijkt, want het postbedrijf beschadigt het pakketje. Dit vinden wij al niet kunnen, maar daarna wil/kan het postbedrijf het pakket niet doorsturen naar de ontvanger.

Het beschadigde pakketje moet worden geretourneerd aan de afzender, wat niet gebeurt. Wat blijkt? PostNL is het pakketje kwijtgeraakt. Deze vermissing is niet gemeld aan de afzender. De vrouw eist een schadevergoeding van het postbedrijf, zij hebben immers twee grove fouten gemaakt. PostNL wil geen schadevergoeding geven omdat “het pakket niet verzekerd was.” Dit is zeker niet de enige keer dat dit gebeurt, het postbedrijf weigert bijna altijd een vergoeding te geven. Heb je schade aan je pakket? Dan kun je het schudden, want PostNL kent geen schadevergoeding voor pakketten die niet verzekerd of aangetekend zijn. Ben je het niet eens met deze beslissing? Dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Post. Kost wel 25 euro..

Wij vinden het belachelijk dat PostNL geen verantwoordelijkheid neemt voor de fouten die zij hebben gemaakt en vinden dat hier iets aan moet veranderen. Deel dit bericht zodat iedereen op de hoogte is van deze actie!


Pagina 2/2