Tijdens de Olympische Spelen 2018 wordt er massaal online gedeeld
Vanaf de opening afgelopen vrijdag (8 februari) tot aan de sluiting op zondag 25 februari kunnen de liefhebbers van de Olympische Spelen 2018 hun hart ophalen. De Olympische Spelen 2018 zijn van start gegaan en wat kunnen wij tot nu toe al trots zijn op onze sporters.
Veel Nederlandse bedrijven maken gretig gebruik van deze gelegenheid om promotie te maken op social media.
Randstad Nederland
Wij schreeuwen je vandaag met 1500 relaties de juiste kant op #zetjenaargoud #RandstadSE14 pic.twitter.com/88Qx4pdQ3m
— Randstad Nederland (@RandstadNL) 8 februari 2014
Heineken
Vier medailles binnen vijf minuten! Wat een prestaties! #Huldigen #HHH2018 pic.twitter.com/0rKJ7kD8aw
— Heineken NL (@Heineken_NL) 10 februari 2018
Hey @nbc, these Dutch people will never get to work! #NBC #skating #Netherlands #foreverstuck pic.twitter.com/nj9B3k9BNi
— Heineken NL (@Heineken_NL) 12 februari 2018
Wat een overwinning! Goud & brons! #HHH2018 pic.twitter.com/6JhvHIyAra
— Heineken NL (@Heineken_NL) 12 februari 2018
Andrélon
Etos
Hema
Amerikaanse zelfspot
Spot the difference. @MattJamilton pic.twitter.com/s1XxSYqnsw
— U.S. Olympic Team (@TeamUSA) 8 februari 2018
Lees ook: Ook speciale rookruimtes vanaf nu niet meer toegestaan in de horeca
Dit bericht bewaren? Pin ‘m op Pinterest!
Bron: The Best Social Media | Beeld: Twitter