De klant vraagt, KLM levert
Als je wel eens lange vliegreizen maakt weet je dat het eten dat tijdens de reis geserveerd wordt niet altijd lekker is en ook niet altijd op het juiste moment komt. KLM heeft hier een oplossing voor bedacht: op bepaalde lange vluchten kunnen passagiers op elk moment eten bestellen.
Sashimi op grote hoogte.
Altijd
KLM wil natuurlijk graag tevreden passagiers. Daarom komen ze met het ‘Any Time For You’-concept. In dit concept biedt KLM World Business Class-vliegers de mogelijkheid om op elk moment eten te bestellen. Voorheen was het zo dat passagiers op vaste tijden hun maaltijd kregen voorgeschoteld, maar dat concept stelt niet iedereen tevreden. Elke passagier heeft een ander ritme, dus wanneer de een honger heeft wil de ander misschien een dutje doen. Door mensen de mogelijkheid te bieden om zelf te beslissen wordt hun bioritme niet verstoord.
Niet voor iedereen
Helaas biedt KLM deze service nog niet aan al haar passagiers. Alleen passagiers die met de World Business Class naar Tokio, Osaka, Bangkok of Johannesberg vliegen kunnen gebruik maken van dit concept. KLM probeert hier vooral Japanse zakenlui te paaien, omdat zij hoge eisen stellen aan klantenservice. ‘Gewone’ passagiers moeten nog gewoon wachten op hun eten. Maar wie weet kunnen we binnenkort allemaal sushi bestellen in het vliegtuig, het concept zit immers nog in de testfase.
Niet de minste
Het eten dat geserveerd wordt bij het ‘Any Time For You’-concept is niet het minste, want het menu is gemaakt door chefkok Masanori Tomikawa bekend van het Okura Hotel in Amsterdam. Op het menu staat naast sushi ook hamburgers en ander lekker eten. Ons lijkt het wel wat!
Lees ook: Binnenkort op vakantie? Waarom je altijd zonnebrandcrème op moet doen in het vliegtuig
Dit bericht bewaren? Pin hem op Pinterest!
Bron: Glamour| Beeld: Pexels